| < Luty 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          
Zakładki:
1. Ciekawie po hiszpańsku!
2. Hiszpański
3. Hiszpania...
4. Ciekawscy... ;-)
5. Ciekawie...
6. Polacy w Hiszpanii
7. Pomocnik (różności)
Moje filmiki
Moje zdjecia

CONTACTA con Una...

statystyka

piątek, 19 grudnia 2014
Vuelve a casa por Navidad...?

9 lat temu, dokladnie 9 lat temu, 18-12-2005r (niedziela) "jechala" z Grecji do domu, na Swieta... Prosila o..."zywa" choinke... Nigdy do domu nie dojechala... Dzis nawet jak tam "wroci"...nikogo z Rodziny nie zastanie...

 Dzis ma 31 lat! Pewnie sie bardzo zmienila... Nie wiem gdzie mieszka? Moze w Gracji? Moze w Hiszpanii? A moze w ... Albanii?

Nie wiem co sie z nia dzieje? Czy potrzebuje pomocy? A moze sama wybrala "nowe zycie" ?

Kazde wiesci beda dobre! KAZDE! Kazdy wybor, zaakceptuje i uszanuje!!!

Chcialabym tylko...wiedziec...

Wiec jesli JA poznajesz...jesli ja znasz...

DAJ MI ZNAC!!! Tylko o tyle PROSZE... POR FAVOR...

una1@gazeta(kropka)pl  ;-)

Jesli masz konto na fb => https://www.facebook.com/events/334309450088524/?pnref=lhc.recent

 

 

środa, 07 grudnia 2011
TELEGRAM...

Piloci Iberii oglosili STRAJK w dniach 18 i 29 grudnia 2011r.

Przyczyna: Publiczne ogloszenie, ze od marca 2012 bedzie latac Iberia Express... 

Piloci nie chca... 'low cost'... (Oni nie...ale ja owszem...hmmm...). Sa przekonani, ze bedzie z Iberia to samo...co z Vuelingiem w Barcelonie..., tyle ze tu, w Madrycie...Hmmmm...

En fin...Wg mnie FLACO FAVOR hacen a...al PÚBLICO...a nuevo gobierno...(firmie - nie wiem...ale raczej tez...). To bedzie pierwszy strajk dla nowego rzadu...No zobaczymy...

Tymczasem...jak ktos wybiera sie w tych dniach w podroz droga powietrzna...to lepiej upewnic sie, ze NIE bedzie lecial Iberia. Pozostali pracownicy IBERII, nie zamierzaja strajkowac...wiec tylko o loty tej firmy chodzi. Jednym slowem...18 i 29.12.2011 to dni postoju (odpoczynku) samolotow Iberii...

niedziela, 25 września 2011
UWAGA!

Ostatni dzwonek dla Wyborcow do elektronicznej rejestracji w Wyborach do Sejmu i Senatu RP 2011!

Jesli mieszkasz poza krajem...albo akurat 9 pazdziernika bedziesz za granica mozesz oddac swoj glos w jednej z 263 Obwodowych Komisji Wyborczych powolanych przez Ministra Spraw Zagranicznych. Jak? Zobacz tu:

=> https://ewybory.msz.gov.pl/

Nie zwlekaj...Zapomnij o hiszpanskim...: MAÑANA ;-)

Jutro...bedzie juz ZA pozno...

* Dopisuje...po slusznym komentarzu! (Jeszcze raz DZIEKI!)

Rejestracja zakonczyla sie juz ale tylko dla tych, ktorzy chca oddac glos korespondencyjnie!

Dla wczasowiczow...studentow np. erasmusa czy emigrantow czas na rejestracje jeszcze jest! Jak slusznie zwrocila mi uwage Porcella - zglosic chec brania udzialu w Wyborach...mozna az do 6 pazdziernika, czyli do 3 dni PRZED wyborami. Mozna zrobic to przez www ktora wyzej podalam...lub innymi drogami jak TU! dokladnie wyjasniono.

sobota, 09 lipca 2011
Znany juz jest los...

Polskich turystow Pana Jaroslawa Frackiewicza i Celiny Mroz...w Peru...

Strasznie...smutne i wstrzasajace...wiadomosci...

...zostali zamordowani...przez 3 tubylcow... Fidel García Campos (lat 29) przyznal sie do winy...Wydal dwoch wspoltowarzyszy zbrodni..., ktorymi byli: Freddy Ruiz García (lat 29) i jego kuzyn Roger Ruiz Ríos (lat 27)...

Zabili...okradli...i wrzucili na dno rzeki Ukajali (hiszp.Ucayali) w Aririca, Villa Atalaya (Pucallpa), zwana takze La Esmeralda del Ucayali...
Ponoc byli pijani...

Rece opadaja...Serce zal sciska...

Niemoc...TOTALNA...

piątek, 08 lipca 2011
Poszukiwania...

...jak widac trwaja! Pismnie bylo juz chyba wszedzie...A teraz...Pan Tomasz (...wybaczy mi chyba per...Pan... ;-) ) osobiscie wybral sie w podroz sladami Pana Jaroslawa Frackiewicza i Pani Celiny Mroz...

Odwagi NIGDY mu nie brakowalo... - wiem cos o tym...

Wiec przede wszystkim, Tomku:

DUZO SZCZESCIA!!!

I przywiez Zagubionych calych, zdrowych i szczesliwych!!!!

 ¡CRUZAMOS LOS DEDOS!

TRZYMAMY KCIUKI!

CZEKAMY NA WIESCI!!!!

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 6